• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Bank Norwegian kreditkort

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Verkar som de flesta här på forumet fått beviljat mellan 2500-5000, men för mig som fått 2500 är det bättre än ingenting några veckors matpengar ser jag det som.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

ojojoj

Medlem
Poäng: 2
Blev medlem
30 April 2013
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
0
Poäng
2
Ni som fick beviljat hur mycket sökte ni på?
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Du söker inte på något belopp om du blir beviljad får du veta belopp efter ansökan.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Fick beviljat 2500. Års ink 340000 10 uc överskridna krediter kreditvärdighet svar inga bet anmärkningar. Nåväl för mig var 2.500 bra tillskott!
 

gunde

Viktig medlem
Poäng: 12
Blev medlem
20 Februari 2012
Meddelanden
74
Mottagna reaktioner
2
Poäng
12
Själv fick jag endast 2500 kr i kredit. Men bättre än ingenting. Krediten går säkert att höja sen om man inte missbrukar den :) Tack till trådstartaren.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hoppas vi som sökt får kortet i veckan, så man kan handla lite mat...
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
7-9 bankdagar skulle det ta att få kortet.
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Man kan även betala räkningar via kortet. Jag mailade och frågade deras supersnabba kundtjänst och dom sa att mitt konto troligen aktiverades idag eller i morgon och då kan jag gå in under en flik som heter betalningar överföringar och det måste ju innebära att jag idag (om dom hinner aktivera idag) kan överföra till mitt konto i annan bank.
Jag vill rekommendera kundtjänsten. Supersnabb på att svara och ett mycket trevligt bemötande!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp